FRYDENBØ CUPEN 2019 |
|
Samlagstevne felt Sunnfjord |
|
FLORØMINIATYREN 2019 |
|
FUNKSJONÆRLISTE SAMLAGSTEVNE 15M 2018 |
|
FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2018 |
|
FUNKSJONÆRLISTE FINALE SOGN OG FJORDANE SERIEN 201 |
|
Personell plan LS 2017 |
|
Innbetaling gavepremier LDKS 17 |
|
Kjøreplan 100m og 200m LDKS |
|
Personell og Plan LS 2017 |
|
Funksjoner liste LDKS 2017 |
|
FUNKSJONÆRLISTE FRYDENBØ CUPEN 2017 |
|
FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2017 |
|
FINALE SOGN OG FJORDANE SERIEN 2016 |
|
FRYDENBØ CUPEN 2016 |
|
FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2016 |
|
FUNKSJONÆRLISTE FINALE SOGN OG FJORDANE SERIEN 201 |
Funksjonærliste her:
|
Info skyting på Grovastølen |
Vi er endelig i gang på Grovastøylen. Våre dager er: Mandag- Storvilt Onsdag-DFS trening
Vi har skrevet en samarbeidavtale med de andre DFS lagene Eikefjord og Brandsøy, slik at vi ved behov kan skyte på deres dager som er: Tirsdag- Brandsøy-Storvilt Torsdag- Eikefjord-Storvilt Men det betyr jo selvsagt at medlemmer fra de andre lagene kan benytte våre dager, men onsdag er fortrinnsvis DFS trening. Vil oppfordre til å bruke våre egne dager slik at vi kan ivareta miljøet/samholdet. Normal oppstart er kl 1730
Vi har dessverre ikke klar noe terminliste enda. Fredag kan vi skyte frem til kl 1800, det er inntil videre ikke åpnet for skyting på søndag. Ref konsesjonsvilkår.
Husk at den enkelte bruker må betale kr 500,- i brukeravgift til GAS før en får skyte på Grovastøylen. Men da kan man bruke alle baner nesten fritt, hele året, ved å fremvise medlemskortet. Vi satser på å selge medlemskort i GAS på treningene.
|
FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2015 |
Her er funksjonærliste for Florøminiatyren 2015:
|
FUNKSJONÆRLISTE FINALE SOGN OG FJORDANE SERIEN 201 |
Her er funksjonærlista for finalen i i Sogn og Fjordane serien 2014:
|
NC 2.RUNDE SØRLANDET |
Eg har førehandspåmeldt ein del folk til Norgescuprunden før LS på Sørlandet. Påmeldinga starta i går, så no kan kvar enkelt gå inn på MITT DFS å gjere endringar sjølv dersom det skulle vere nødvendig.
Dei eg har meldt på er:
Skytetidene er: Onsdag 30/7. Froland kl.12:00 Onsdag 30/7. Imenes kl.15:00 Torsdag 31/7. Kristiansand kl.12:45
|
Funksjonærliste FLORØSTEVNE fredag 6. og lørdag 7. juni 2014.
Om det ikke passer, prøv å bytte innbyrdes eller med en av reservene. I tilfelle bytte gi tilbakemelding til Bjarte Haugnes på tlf 95715628
NB! DUGNAD TORSDAG 5. juli kl 1700, Klargjøring skiver, litt gras/kantslått generell rydding og klargjøring av IT materiell.
Stemneleiar: Bjarte Haugnes IT ansvarlig: John Ulriksen Skiveansvarlig: Bjarte Fanøy Kafe ansvarlig: Janne Haugnes. Desse er og Stevnejurie
NB! Samtidig har stevneleder arbeidshelg og skal jobbe natt til lørdag og lørdag ettermiddag fra kl 1530. Er og på jobbreise til torsdag 5. juni kl 1930
Fredag 6. juni
Ca 16.40-21.00:
Påmelding/resultatservice: Tomas Haugnes/ John Ulriksen
Standplassleiar 200m: Asle Fanøy
Standplasskontrollør 200m: Arild Aldeholm
Standplassleder 100m: Martin Skulbørstad
Standplass kontrollør 100m: Rune Hovden
Kafe: Solveig Løken Kvalvik / Hege Bjerck Hovden
Ca 09.40-12.45:
Påmelding/resultat: John Magne Sørbotten / John Ulriksen
Standplassleiar 200m: Asle Fanøy
Standplasskontrollør 200m: Ronny Sørbotten
Standplassleiar 100m: Jan-Kåre Langedal
Standplasskontrollør 100m: Olav Kvalvik
Kafe: Anne Lene Standal Korneliussen / Liv Marit Sørbotten
Ca 12.45-1645:
Påmelding/Resultat: Tomas Haugnes / John Ulriksen
Standplassleiar 200m: Hallgeir Aalvik
Standplasskontrollør 200m: Arild Aldeholm
Standplassleiar 100m: Lars Haugnes
Standplasskontrollør 100m: Steinar Korneliussen
KAFE: ????????? ???? ???????? ??????????
Reidun Kristin Knapstad, Janne Haugnes, Mats Haugnes superreserver i alle posisjoner.
MVH Bjarte Haugnes, Leder
|
Funksjonerliste Sunnfjoirdpokal finale |
Funksjonærliste Sunnfjordpokalen 22. mars 2014.
Om det ikke passer, prøv å bytte innbyrdes eller med en av reservene. I tilfelle bytte gi tilbakemelding til Bjarte Haugnes på tlf 95715628
Stemneleiar: Bjarte Haugnes IT ansvarlig: John Ulriksen Skiveansvarlig: Bjarte Fanøy Kafe ansvarlig Janne Haugnes. Desse er og Stevnejurie
NB! Fredag må noen møte kl 18o0 for rigging. Samtidig har jeg arbeidshelg og skal jobbe natt til lørdag.
Setter opp Bjarte Fanøy, John Ulriksen og Reidun Kristin Knapstad som ansvarlige for at det kommer i orden, SFO basen er ferdig kl 1630.
Lørdag 22. mars
Ca 09.15-12.30:
Standplassleiar: Børge Svardal / Martin Skulbørstad
Påmelding/resultatservice: Jan-Kåre Langedal
Heis-opperatør/kontrollør: Arild Aldeholm / Eirik Kvalvik
Kafe:
Solveig Løken Kvalvik / Hege Bjerck Hovden
Ca 12.55-15.00:
Standplassleiar: Asle Fanøy
Påmelding/resultat: Mats Haugnes / John Ulriksen
Heis-opperatør, kontrollør: Ola Sørdal / Sigurd Bjerck Hovden
Kafe: Anne Lene Standal Korneliussen /
Liv Marit Sørbotten
Reidun Kristin Knapstad, Rune Hovden, Olav Kvalvik, Janne Haugnes superreserver i alle posisjoner:
MVH Bjarte Haugnes, Leder
|
FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2014 |
Funksjonærliste Florøminiatyren 2014 her:
|
Sunnfjordpokalen 8. runde 2014 |
Funksjonærliste 8. runde 2014 her:
|
FINALE SOGN & FJORDANE SERIEN 2013 |
Her er funksjonærliste for finalen i Sogn og Fjordane serien 17. august 13: revidert kl 0820 17.august endringer kan komme.
|
Funksjonærliste Florø stevne 2013 |
Her er funksjonærliste for Florø stevne 2013, endringer vil nok komme, ta kontakt om det er noe som bør rettes.
|
IT kurs søndag 10. mars |
Vi inviterer alle lagets medlemmer til IT kurs søndag 10. mars fra kl 1030 til kl 1430 i skytterhuset.
Ta med egen bærbar PC/eller Nettbrett som kan kobles til trådløst eller kabla nett. Om du ser inn på dfs.no og megalink.no for å gjøre deg litt kjent med systemene på forhånd er det fint. Om du ikke har PC eller lignede så vil vi ha noen vi kan låne vekk.
Kurset er egentlig beregnet på skytterlagsledere og IT ansvarlige i skytterlagene, men vi tilpasser det.
Tema blir:
- Prosjekt grasrot
- Innføring i mitt DFS
Innlogging
Min side
Skytterlagets side
Oppretting av stevne
Eksport påmelding
Import resultat
Medlemsregister
Medlemskontingent
Årsmelding
Registrering merker og medaljer
- Megalink med
ML res
ML leder
ML vis
- Nettverk/PC
|
Funsjonærliste Sparebanken cup finalen |
Funksjonærliste her:
|
Funksjonærliste og dugnad Florø stevne 2012 |
Funksjonærliste her:
Eller må det gjøres litt dugnad på bana på onsdag fra kl 1800:
-Se over skivematriell, -Fikse 150 år´s standplass, -Legge på ny duk under standplasstakutstikk, -Generell opprydding og slå gras, -Teste data anlegg ALLE MØTER!!
|
Funksjonæra Samlagstevne felt |
Funksjonæra til samlagstevne i felt som vi skal arrangere i sammen med Norddalsfjord og Eikefjord i Norddalsfjor 28. april.
Vi trenger noen som kan se over skivemateriellet vårt, før vi skal sette det opp. Vi skal stille med finfelt figurere. Og evt finale hold på grovfelten. Det må og transporteres inn til Norddalsfjorden. Så må vi ha en gjeng fem seks stykk som kan reise inn onsdag 25. eller torsdag 26. og sette opp figurer og lage til ellers.
Under selve stevne trenger vi påmelding, anvisere, lappere og standplassledere. Kan vi møte mange så er det fint, da går det fort og greit. Vi ser for oss 8 fra Norddalsfjord, 8 fra Eikefjord og 10 fra Florø. De som er helt sikker på et kan møte sender lederen en melding på tlf 90150722, så fordeler han oppgavene.
Blir været helt hysterisk eller bøndene har begynt å gylle, flytter vi alt til bana i Florø.
Vi legger opp til intern skyting fredag eller tidlig lørdag morgen.
|
Innkvartering LS |
Om du/dere ønsker å campe sammen med resten av samlaget finner dere mer info her, det blir også lagt ut på Samlaget sin side og på Dale sin side så snart vi har fått den nye siden vår opp å gå. Informer gjerne resten av skytterne i laget og andre lag om innkvarteringen.
MVH Oddny Refsnes, Dale skyttarlag
|
PDF READER |
VI FÅR STADIG MELDINGER OM ENKELTE SOM IKKE KAN IKKE KAN ÅPNE DOKUMENTER SOM LIGGER PÅ VÅR SIDE. VI VIL PRØVE Å LEGGE UT ALLE DOKUMENTER I PDF FORMAT. DE SOM IKKE KLAN LESE/ÅPNE PDF DOKUMENTER KAN LASTE NED GRATIS VERSJON AV ADOBE PDF READER HER.
|
ÅRSPLAN FOR 2010 |
Styrets Årsplan for 2010 finn du her:
|
Personalliste for stemner 2010 finn du øverst til høgre.
.............................................................................................
|
Lagseffektar. |
Lagsdressane er å få kjøpt, kontakt Janne mob.977 966 88. Pris: heil dress 595,- jakke 395,-
No har vi desverre ikkje fleir jakker i str. M og L. Men, vi har mange større....
Vi har også nokre av dei grå gensarar att, desse koster kun kr. 150,- for voksen, og kr. 135,- for barn.
Dei svarte som er etterbestilt blir levert utpå hausten ein gong.
T- skjorter har vi i svart(alle størrelser) og grønn (bare i nokre størrelser), desse koster kr. 75,- for 9/11 år, og 85,- for voksne størrelser(S-M-L-XL-XXL),dame- og herre-modeller.Damemodellen er lett innsvinga og har noko meir utringing. Lagsklær er flott ha når vi er på stevner, det styrkar lagfølelsen og samholdet!!
.
Dette er eit flott eksempel på bruk av lagsjakkene!
|