FUNKSJONÆRLISTE FINALE SOGN OG FJORDANE SERIEN 201



Personell plan LS 2017


Innbetaling gavepremier LDKS 17

Kjøreplan 100m og 200m LDKS


Personell og Plan LS 2017

Funksjoner liste LDKS 2017

FUNKSJONÆRLISTE FRYDENBØ CUPEN 2017

FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2017

FINALE SOGN OG FJORDANE SERIEN 2016

FRYDENBØ CUPEN 2016

FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2016

FUNKSJONÆRLISTE FINALE SOGN OG FJORDANE SERIEN 201
Funksjonærliste her: 

Info skyting på Grovastølen
Vi er endelig i gang på Grovastøylen. 
Våre dager er:
Mandag- Storvilt
Onsdag-DFS trening

Vi har skrevet en samarbeidavtale med de andre DFS lagene Eikefjord og Brandsøy, slik at vi ved behov kan skyte på deres dager som er:
Tirsdag- Brandsøy-Storvilt
Torsdag- Eikefjord-Storvilt
Men det betyr jo selvsagt at medlemmer fra de andre lagene kan benytte våre dager, men onsdag er fortrinnsvis DFS trening. 
Vil oppfordre til å bruke våre egne dager slik at vi kan ivareta miljøet/samholdet.
Normal oppstart er kl 1730

Vi har dessverre ikke klar noe terminliste enda.
Fredag kan vi skyte frem til kl 1800, det er inntil videre ikke åpnet for skyting på søndag. Ref konsesjonsvilkår. 

Husk at den enkelte bruker må betale kr 500,- i brukeravgift til GAS før en får skyte på Grovastøylen.  Men da kan man bruke alle baner nesten fritt, hele året, ved å fremvise medlemskortet.
Vi satser på å selge medlemskort i GAS på treningene.


FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2015
Her er funksjonærliste for Florøminiatyren 2015:

FUNKSJONÆRLISTE FINALE SOGN OG FJORDANE SERIEN 201
Her er funksjonærlista for finalen i i Sogn og Fjordane serien 2014: 

NC 2.RUNDE SØRLANDET
Eg har førehandspåmeldt ein del folk til Norgescuprunden før LS på Sørlandet. Påmeldinga starta i går, så no kan kvar enkelt gå inn på MITT DFS å gjere endringar sjølv dersom det skulle vere nødvendig.
 
Dei eg har meldt på er:
Fam. Haugnes x 6
Erling Melvær
Bjarte Fanøy
Arild Aldeholm
Ola Sørdal
John Magne Sørbotten
Reidun Kristin Knapstad

Skytetidene er:
Onsdag 30/7. Froland kl.12:00
Onsdag 30/7. Imenes kl.15:00
Torsdag 31/7. Kristiansand kl.12:45

Funksjonærliste FLORØSTEVNE  fredag 6. og lørdag 7. juni 2014.

Om det ikke passer, prøv å bytte innbyrdes eller med en av reservene. I tilfelle bytte gi tilbakemelding til Bjarte Haugnes på tlf 95715628
 
NB! DUGNAD TORSDAG 5. juli kl 1700, Klargjøring skiver, litt gras/kantslått generell rydding og klargjøring av IT materiell.  

Stemneleiar: Bjarte Haugnes IT ansvarlig: John Ulriksen Skiveansvarlig: Bjarte Fanøy Kafe ansvarlig: Janne Haugnes. Desse er og Stevnejurie

NB! Samtidig har stevneleder arbeidshelg og skal jobbe natt til lørdag og lørdag ettermiddag fra kl 1530. Er og på jobbreise til torsdag 5. juni kl 1930

Fredag 6. juni

Ca 16.40-21.00:
 
Påmelding/resultatservice: Tomas Haugnes/ John Ulriksen  

Standplassleiar 200m: Asle Fanøy

Standplasskontrollør 200m: Arild Aldeholm
 
Standplassleder 100m: Martin Skulbørstad
 
Standplass kontrollør 100m: Rune Hovden
 
Kafe: Solveig Løken Kvalvik / Hege Bjerck Hovden

Ca 09.40-12.45:

Påmelding/resultat: John Magne Sørbotten / John Ulriksen
 
Standplassleiar 200m: Asle Fanøy 
 
Standplasskontrollør 200m: Ronny Sørbotten
 
Standplassleiar 100m: Jan-Kåre Langedal
 
Standplasskontrollør 100m: Olav Kvalvik
 
Kafe: Anne Lene Standal Korneliussen / Liv Marit Sørbotten
 
Ca 12.45-1645: 
 
Påmelding/Resultat: Tomas Haugnes / John Ulriksen
 
Standplassleiar 200m: Hallgeir Aalvik
 
Standplasskontrollør 200m: Arild Aldeholm
 
Standplassleiar 100m: Lars Haugnes
 
Standplasskontrollør 100m: Steinar Korneliussen 
 
KAFE: ????????? ???? ???????? ??????????
 
Reidun Kristin Knapstad,  Janne Haugnes, Mats Haugnes superreserver i alle posisjoner.

MVH Bjarte Haugnes, Leder


Funksjonerliste Sunnfjoirdpokal finale
Her er funsjonærliste for finale i Sunnfjordpokalen 2014

Funksjonærliste Sunnfjordpokalen 22. mars 2014.

Om det ikke passer, prøv å bytte innbyrdes eller med en av reservene. I tilfelle bytte gi tilbakemelding til Bjarte Haugnes på tlf 95715628

Stemneleiar: Bjarte Haugnes IT ansvarlig: John Ulriksen Skiveansvarlig: Bjarte Fanøy Kafe ansvarlig Janne Haugnes. Desse er og Stevnejurie

NB! Fredag må noen møte kl 18o0 for rigging. Samtidig har jeg arbeidshelg og skal jobbe natt til lørdag.

Setter opp Bjarte Fanøy, John Ulriksen og Reidun Kristin Knapstad som ansvarlige for at det kommer i orden, SFO basen er ferdig kl 1630.

Lørdag 22. mars

Ca 09.15-12.30:

Standplassleiar: Børge Svardal / Martin Skulbørstad

Påmelding/resultatservice: Jan-Kåre Langedal

Heis-opperatør/kontrollør: Arild Aldeholm / Eirik Kvalvik

Kafe:

Solveig Løken Kvalvik / Hege Bjerck Hovden

Ca 12.55-15.00:

Standplassleiar: Asle Fanøy

Påmelding/resultat: Mats Haugnes / John Ulriksen

Heis-opperatør, kontrollør: Ola Sørdal / Sigurd Bjerck Hovden

Kafe: Anne Lene Standal Korneliussen /

Liv Marit Sørbotten

Reidun Kristin Knapstad, Rune Hovden, Olav Kvalvik, Janne Haugnes superreserver i alle posisjoner:

MVH Bjarte Haugnes, Leder


FUNKSJONÆRLISTE FLORØMINIATYREN 2014
Funksjonærliste Florøminiatyren 2014 her:

Sunnfjordpokalen 8. runde 2014
Funksjonærliste 8. runde 2014 her:

FINALE SOGN & FJORDANE SERIEN 2013
Her er funksjonærliste for finalen i Sogn og Fjordane serien 17. august 13: revidert kl 0820 17.august endringer kan komme.

Funksjonærliste Florø stevne 2013
Her er funksjonærliste for Florø stevne 2013, endringer vil nok komme, ta kontakt om det er noe som bør rettes.

IT kurs søndag 10. mars

Vi inviterer alle lagets medlemmer til IT kurs søndag 10. mars fra kl 1030 til  kl 1430 i skytterhuset.

Ta med egen bærbar PC/eller Nettbrett som kan kobles til trådløst eller kabla nett. Om du ser inn på dfs.no og megalink.no for å gjøre deg litt kjent med systemene på forhånd er det fint. Om du ikke har PC eller lignede så vil vi ha noen vi kan låne vekk.

Kurset er egentlig beregnet på skytterlagsledere og IT ansvarlige i skytterlagene, men vi tilpasser det.

Tema blir:

-          Prosjekt grasrot

-          Innføring i mitt DFS       

 Innlogging

Min side

Skytterlagets side

Oppretting av stevne

Eksport påmelding

Import resultat

Medlemsregister

Medlemskontingent

Årsmelding

Registrering merker og medaljer

-          Megalink med

ML res

ML leder

ML vis

-          Nettverk/PC

 


Funsjonærliste Sparebanken cup finalen
Funksjonærliste her:

Funksjonærliste og dugnad Florø stevne 2012

Funksjonærliste her:

Eller må det gjøres litt dugnad på bana på onsdag fra kl 1800:

-Se over skivematriell, -Fikse 150 år´s standplass, -Legge på ny duk under standplasstakutstikk, -Generell opprydding og slå gras, -Teste data anlegg ALLE MØTER!!


Funksjonæra Samlagstevne felt

Funksjonæra til samlagstevne i felt som vi skal arrangere i sammen med Norddalsfjord og Eikefjord i Norddalsfjor 28. april.

Vi trenger noen som kan se over skivemateriellet vårt, før vi skal sette det opp. Vi skal stille med finfelt figurere. Og evt finale hold på grovfelten. Det må og transporteres inn til Norddalsfjorden. Så må vi ha en gjeng fem seks stykk som kan reise inn onsdag 25. eller torsdag 26. og sette opp figurer og lage til ellers.

Under selve stevne trenger vi påmelding, anvisere, lappere og standplassledere. Kan vi møte mange så er det fint, da går det fort og greit. Vi ser for oss 8 fra Norddalsfjord, 8 fra Eikefjord og 10 fra Florø. De som er helt sikker på et kan møte sender lederen en melding på tlf 90150722, så fordeler han oppgavene.   

Blir været helt hysterisk eller bøndene har begynt å gylle, flytter vi alt til bana i Florø.

Vi legger opp til intern skyting fredag eller tidlig lørdag morgen.

 


Innkvartering LS

Om du/dere ønsker å campe sammen med resten av samlaget finner dere mer info her, det blir også lagt ut på Samlaget sin side og på Dale sin side så snart vi har fått den nye siden vår opp å gå. Informer gjerne resten av skytterne i laget og andre lag om innkvarteringen.


MVH Oddny Refsnes, Dale skyttarlag


Mob: 411 23 710, e-post: oddny.refsnes@online.no

 


PDF READER
VI FÅR STADIG MELDINGER OM ENKELTE SOM IKKE KAN IKKE KAN ÅPNE DOKUMENTER SOM LIGGER PÅ VÅR SIDE. VI VIL PRØVE Å LEGGE UT ALLE DOKUMENTER I PDF FORMAT. DE SOM IKKE KLAN LESE/ÅPNE PDF DOKUMENTER KAN LASTE NED GRATIS VERSJON AV ADOBE PDF READER HER.

ÅRSPLAN FOR 2010
Styrets Årsplan for 2010 finn du her:
Personalliste for stemner 2010 finn du øverst til høgre.
.............................................................................................

Lagseffektar.
Lagsdressane er å få kjøpt, kontakt Janne mob.977 966 88.
Pris: heil dress 595,- jakke 395,-
No har vi desverre ikkje fleir jakker i str. M og L. Men, vi har mange større....

Vi har også nokre av dei grå gensarar att, desse koster kun kr. 150,- for voksen, og kr. 135,- for barn.
Dei svarte som er etterbestilt blir levert utpå hausten ein gong.

T- skjorter har vi i svart(alle størrelser) og grønn (bare i nokre størrelser),
desse koster kr. 75,- for 9/11 år, og 85,- for voksne størrelser(S-M-L-XL-XXL),dame- og herre-modeller.Damemodellen er lett innsvinga og har noko meir utringing.
Lagsklær er flott ha når vi er på stevner, det styrkar lagfølelsen og samholdet!!

.
                       
Dette er eit flott eksempel på bruk av lagsjakkene!

Info oppgaver LS17 finfelt

Sakliste styremøte 11. mars

ÅRSPLAN 2013

Årsmøte 2012

FUNKSJONÆRLISTE SUNNFJORDPOKALEN OG NYTTÅRSTREFFEN 12

Funsjonærliste Finale Sparebanken Sogn & Fjordane cup

FUNSJONÆRLISTE SAMLAGSTEVNE BANE 2011

FUNKSJOÆRLISTE FLORØSTEVNE 2011

FUNSJONÆRLISTE FLORØ FELTEN 2011

FUNKSJONÆRLISTE NYTTÅRSTREFFEN 2011

Funsjonerliste Sparebanken Sogn og Fjordane cupen finale

Funksjonærliste Florøstevne 2010

FUNSJONÆRLISTE SAMLAGSTEMNE MINIATYR 2010

Personalliste for stemner 2010

SAKSPAPIRER TIL ÅRSMØTE 2009

Funksjonærliste Sunnfjordpokalen 29. 30. oktober 2009

LS 2010

Dugleiksmerke 2009 Senior veteran

SAKSPAPIRER ÅRSMØTE 2009

personell til skytingens dag

FINALE I SP.BANKEN S&FJ. CUPEN

FUNKSJONÆRLISTE FLORØ STEVNE 09

Funsjonærliste Sunnfjordpokalen og Nyttårstreffen

Sakspapirer Årsmøte 08

Klassesetting 2009

lagskveld/pizza kveld

SAKSPAPIRER ÅM 07

INTERNE STEMNER

Kven kan bli medlem?

Kva kostar det å være medlem?

KLASSANE I SKYTING