OSLO OPEN 2006
8 medlemmer fra laget vårt er påmelde til oslo open, totalt er det påmeldt 594 skyttarar fra nær sagt heile landet. Våre 8 er : Bjarte H., Janne, Bjarte F., Odda, Lars Kristian, Lars, Mats og Hallgeir. Vi skal reise fredag den 1.des. om morgonen. Vi skal skyte oslo open kl 12.20 på lørdag. Dersom du vil følge med på skytinga kan du klikke deg inn på Nordstrand skytterlag si heimeside. Her er det live skyting på nett! Vi skal vidare til Kringsjå-stemnet og skyte der kl. 16.20.Det er Nordstrand som er arrangør av dette stemnet også. Søndag er det Oslo Østre som står for tur. Der skal det være opning-stemne på deira nye 15 m. bane. Vi ønsker god tur og tvi-tvi!

Ja, så var vi vel heime att. Det var ei artig helg i Oslo. Vi leigde hytter på Bogstad camping, men vi oppholdt oss ikkje der så mykje. Fredags-kvelden var vi invitert på kvelds hos Janne sin bror, Dagfinn. Deretter drog vi på "bil-turisme" til Holmen-kollen. Hallgeir har ikkje vært i Oslo før så vi måtte jo la han få sjå seg litt rundt. Etter skytinga på Kringsjå, der Dagfinn m/ fam kom som tilskuarar, drog vi på Dolly Dimples og åt pizza. Etterpå gjekk vi på Carl Johann og såg på det som var å sjå på der, og det er ikkje reint lite.... vi måtte også opp til Slottet ein tur.
Etter skytinga på Østre, søndag, drog vi til Ekeberg-hallen får å sjå på finaleskytinga. Det var i grunnen ganske spennande. Kjekt å få sjå dei orntleg gode i aksjon. Av 14 finalistar var det 7 damer, altså 50/50 frodeling på kjønn, det er moro at damene er så gode. (Stå på jenter, i skyting er dokke likestilt med gutta!) Etter ein spennande finale der det vart skutt 10 enkelt skudd ståande, var det tilsutt Kristina Vesttveit som stod att som vinnar ,Vebjørn Berg vart nr. 2, og Lindy Hansen nr. 3.
Skytinga vår vart no så som så, men det er ikkje krevd at ein skal være på toppen av alle resultat-lister kvar gong ein deltar på stemne. Vi deltok som det står over på tre stemner, og resultata finn du på linken over og oslo Østre sine heimesider.

Gutta på tur, aldri sur! I hytta på Bogstad camping.

Etter skyting på Oslo Open. Vi held humøret oppe sjølv om vi er
missfornøgd med innsatsen. Prøver vi att neste år?

SKYTEDRESS TIL SALS

Referat Årsmøte 2007

Juletilbud

LAGSKVELD og ÅRSMØTE 2009

--Skytetider LS Førde

FELTOPPLEGG LS 08

Skytetider Voss og overnatting.

--REFERAT FRA ÅRSMØTE 2008

LAGSKVELDEN 2007

Dugnad på miniatyrbana høsten 2007

FLORA MESTERSKAP BANE 2007

SAMLAGSSTEMNET BANE 2007 PÅ HOLSEN

FLORØ STEMNET 2007

NORGES-CUP 2008

Ungdomsskulen på skytebana.

Vått i Eikefjord! Feltkarusell 2007

SUNNFJORD-POKALEN 2006 2007 ER AVSLUTTA!

Oppgjøret om DFS pokalen 2006 2007

OSLO OPEN 2007

LAGSKVELDEN 2006

Årsmøte 5.desember 2006

Audun fekk diplom.

SUNNFJORDPOKALEN ETTER 5. RUNDE I FLORØ

Sunnfjordpokalen 5. runde Florø

Resultat fra årets 30 ståande

Sunnfjord pokalen 1. runde Florø

KRETSSAMLING FOR UNGDOM 20 OG 21 OKTOBER

Lagsmesterskap 2007

OSLO OPEN 2007

Resultat Haust cup II 06

TRE miniatyr stemner Sunnfjord Innbydelse

OSLO OPEN 2006

Fylkes-stemnet 2006

Flora-meisterskapet for senior 2006

Treningstemne senior på torsdag er flytta til tirsdag 21 november kl 1945

Vestlandsstemnet 2006

Solundstemnet 2006

Fredag 4 novenber var lagets medlemmer samla til årets beste samling den tradisjonsrike lagskvelden

Årets utgave av 30 skudd ståande

Topp resultat av Odd Arne på POKALEN med DFS program

Spennende oppgjør i Juniorklassen under Lagsmesterskapet

Knallhard kamp om tittelen på Lagsmesterskapet i miniatyr

Under Myldredagen ved Florø Barneskole var skyting den mest populære aktiviteten.

LANDSDELSKRETSSTEMNET 2006

JAN HATTEBERG