Landsdelskretsstevne 09 Førde

Bjarte Haugnes skive en grovfelt finale
Etter innleiande skyting på grovfelten i Vasslia onsdag, er leiar Bjarte Haugnes på toppen av lista med 30/22.Etter innledane skytng for arrangørane torsdag på finfelt og bane har vi Mats Haugnes i ledelsen med 250 poeng i Eldre Rekrutt og Sverre Nilsen som nr 2. Dei to ledar og feltskytinga med 30treff, derav 22 innertreff. Lars Haugnes ledar både bane og felt med 248 poeng på bane og 28 /25 på felten. Bjarte Haugnes best av våre
på bane som nr 3 med 243 poeng,
Søndag var det finaleskyting både
på bana og på felten.

Vi hadde fleire Eldre Rekruttar i feltfinalen. Jonas og Mats hadde 12 treff, men ingen av dei nådde opp til teten. Sverre stoppa på 11 treff. Lars stoppa på 10 treff.
Då gjekk det betre på bana. Mats klarte 98 på omgangen sin og ramla ned ein plass fra innleiande, men han var godt fornøyd med ein tredjeplass. Sverre skaut også 98 på
omgangen sin og han enda på ein fin 6. plass.
Våre andre eldre rekruttar nådde ikkje opp til finaleplass. Lars skaut ein kanon-omgang 100 med 8 inner, og tok steget opp til toppen fra tredjeplassen! Det var hannnes fjerde landsdelskretsmestertittel i baneskyting på like mange år! Vi gratulerer!
Sander som deltok på sitt tredje eller fjerde stemne(...) skaut 237 poeng og havna på 17. plass av 34 rekruttar. Det holdt ikkje til finaleplass, men det var ein fulstendig flott prestasjon!
Bjarte var nok litt prega av det å ha vært arrangør i snart 14 dagar og han skaut i følge eget utsagt rett og slett dårlig på feltfinalen. 6 treff på hold 2 hjalp lite når det bare var 2 treff på hold 1. I banefinalen vart det 98, to 9 ut til høgre, og han enda i den store sekken, som han seier.
Hallgeir med sin kjempeopning på 149, tok nok heilt pesen fra han, han enda i 240. Omgangen var nok heller ikkje heilt opptimal med 98, så han var nok ikkje særleg fornøgd med innsatsen,nei!
Der er lagt ut bilder fra stemnet på Sunnfjord si heimeside.
Då gjenstår det å takke alle som hjalp til med avviklinga av stemnet, dokke fortener alle mykje ros, heder og ære!! Vi klarte denne opgava veldig bra! Vi håpar dokke syns det var lærerikt og moro. TUSEN TAKK!

Endeleg er sesongen komt i gang!
  Skal du satse enda hardare i år?
Steinhardt! Tar sikte mot nytt LS!
Joda, men eg skal ta det litt kuli innnimellom...
Nei, eg skal bare ha det moro, eg!

Kalender GAS

Kalender Grovastøylen skyte og aktivitetssenter